MIAB AB söker personal till ekonomiavdelningen

 Gillar du att jobba med siffror och service?

 Vi söker en ekonomiassistent och en löneadministratör till vårt huvudkontor i Bromma/Alvik. Du kommer att ingå i vårt affärsstödsteam med bland annat följande arbetsuppgifter:

 Ekonomiassistent:               

*Löpande bokföring, kontoavstämningar med övriga löpande tillhörande arbetsuppgifter (skattedeklarationer, rapporter m.m)

*Fakturering och leverantörsreskontra, påminnelsehantering. Övrig registeradministration i Visma.

*Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning.

Löneadministratör:

*Ansvara för registrering, beräkning och utbetalning av löner m.m enligt gällande kollektivavtal med övriga löpande tillhörande arbetsuppgifter (utbetalning av löner, överläsning från tidsredovisning till Hogia m.m)

*Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning.

*Sammanställa arbetsgivarintyg och övriga intyg, kontakter med Försäkringkassan och övriga myndigheter.

 Kvalifikationer:                     

Gymnasieekonom eller motsvarande.
Högskoleutbildning är meriterande men inte ett krav.
Minst tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Du ska ha god datavana framförallt i Visma business, Hogia samt Word och Excel.
Våra språkkrav är goda kunskaper i svenska och engelska.Tjänsten är en heltidstjänst med en inledande provanställning som därefter löper över till en tillsvidareanställning.

Maila din ansökan till: marie.nerg@miabab.se senast den 2019-04-16.

För ytterligare information, kontakta Marie Nerg, tel. 070-326 58 16 eller e-post marie.nerg@miabab.se

 

Kontakta oss

Telefon 08-510 011 00
Fax 08-510 011 01
E-post: info@miabab.se

Bli kontaktad av säljare

Namn:

Tel:

E-post:





Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår